زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

شلیک به ۴ خواهر با تفنگ شکاری | قتل خواهر به دلیل ارث

  • کد خبر: ۸۸۹۳۴
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
شلیک به ۴ خواهر با تفنگ شکاری | قتل خواهر به دلیل ارث
یک برادر در روستای کیاپی شهرستان میاندورود چهار خواهر خود را به گلوله بست

به گزارش شهرآرانیوز، براساس گزارش منابع محلی، اختلافات بر سر ارث و میراث سبب بروز درگیری خانوادگی در روستای کیاپی شهرستان میاندورود شد و یک برادر با تفنگ شکاری به سمت چهار خواهر خود تیر اندازی کرد.

متاسفانه در این درگیری خونین یکی از خواهران  در دم کشته و دو خواهر  نیز به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری شدند.

جزییات بیشتر قتل خانوادگی

سرهنگ مجید باقری جامخانه فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه اعضای یک خانواده در روستای کیاپی این شهرستان صبح امروز به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند، گفت: مرد ۵۵ ساله از اعضای خانواده به سمت خواهرانش با اسلحه شکاری تیراندازی کرد.

او افزود: یکی از خواهران بر اثر این حادثه در دم جان باخت و ۲ خواهر دیگر نیز به شدت مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه یکی دیگر از خواهران نیز به دلیل شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد، ادامه داد: متهم پس از ارتکاب جرم، دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به مرکز درمانی و بهبودی نسبی در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود مبنی بر قتل خواهرانش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

سرهنگ باقری با بیان اینکه سلاحی که در این حادثه استفاده شده بود در صحنه جرم پیدا شد، گفت: پرونده این درگیری و نزاع خانوادگی به مرجع قضایی ارسال شده است.

تا پیش از انتشار این خبر برخی منابع محلی از فوت خواهر سوم نیز خبر می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->